здравай те колеги имам проблем с загряването на колата при по висока външна температура и високи обороти на мотора в движение .при работа на място всичко е нормално перката работи термостата също радиатора е нов .при 140-150 темературата се вдига до 100-110 градуса и след изкл. на скорост и каране по инерция 100 м.водата пада за секунди ходих по сервизи и пак нищо не направиха ако някой знае моля да сподели благодаря предварително
Известие
Collapse
No announcement yet.
проблем със температурата на мотора на 166 2.5 v6
Collapse
X
-
Виж около радиатора има една уж декоративна пластична рамка, която е около и под него, служи за да не пуска въздуха да минава отстрани на рада - може да ти изглежда несериозно, но тая джаджа играе огромно значение за охлаждането и то точно при висока скорост и обороти......всички 166ци я имат, без значение мотора, така че ще можеш да разбеш ако я няма.....всъщност ти говоря за 156ци, но при 166 сигурно е нещо подобно.....
Другия вариант е да ти е задръстен радиатора външно, или пък този пред него и да не минава достатъчно въздух....."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от теди1 Покажи съобщениерадиатора го отварях и шомполирах отвън е чист корите са на място
---------- Post added at 11:54 ---------- Previous post was at 11:52 ----------
помпата е наред маркучите не се надуват
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Какво значи че маркучите не се надуват - при заграля система те трябва да са по твърди, тъй като водата се разширява...."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Колега имах същия проблем.Оказа се лошо моторче на перката.Визуално се въртеше ок, ама не е включвала 2-ра скорост. Когато го разглобихме половината четки бяха заварени, а другите изкривени. След смяната всичко е ок..
Междудругото водата нито се разширява, нито свива...sigpic166 TS 2.0 1999 ГИ
Comment
-
Първоначално публикувано от qpwo Покажи съобщениеМеждудругото водата нито се разширява, нито свива...
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от теди1 Покажи съобщение...радиатора е нов..
Някои радиатори макар и нови не охлаждат добре при голямо натоварване.
А може и термостата да не ти отваря напълно , което проличава пак при натоварване.
Или счупена/и перка/и на водна помпа....
Comment
-
Първоначално публикувано от теди1 Покажи съобщениездравай те колеги имам проблем с загряването на колата при по висока външна температура и високи обороти на мотора в движение .при работа на място всичко е нормално перката работи термостата също радиатора е нов .при 140-150 темературата се вдига до 100-110 градуса и след изкл. на скорост и каране по инерция 100 м.водата пада за секунди ходих по сервизи и пак нищо не направиха ако някой знае моля да сподели благодаря предварителноsigpic
156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Comment
-
Първоначално публикувано от code Покажи съобщениеЗа 100м не може да ти падне температурата на водата, уредът си прави ташак. Над 110°С всичко трябва да ври отпред - то се и чува като отвориш капака, ако ли не -A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Comment
Comment