Известие

Collapse
No announcement yet.

проблем със температурата на мотора на 166 2.5 v6

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • проблем със температурата на мотора на 166 2.5 v6

    здравай те колеги имам проблем с загряването на колата при по висока външна температура и високи обороти на мотора в движение .при работа на място всичко е нормално перката работи термостата също радиатора е нов .при 140-150 темературата се вдига до 100-110 градуса и след изкл. на скорост и каране по инерция 100 м.водата пада за секунди ходих по сервизи и пак нищо не направиха ако някой знае моля да сподели благодаря предварително

  • #2
    Проблемът винаги ли е съществувал или е възникнал след нещо павено по мотора, като например смяна на ангренаж или източване на антифриза от системата?


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      не е правено нищо купих я миналата зима и до май нямах никакви проблеми

      Comment


      • #4
        Ако няма загуба на охладителна течност, мися, че трябва да се провери това дали няма проникване на изгорели газове в охладителната система а така също състоянието на водната помпа.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #5
          Виж около радиатора има една уж декоративна пластична рамка, която е около и под него, служи за да не пуска въздуха да минава отстрани на рада - може да ти изглежда несериозно, но тая джаджа играе огромно значение за охлаждането и то точно при висока скорост и обороти......всички 166ци я имат, без значение мотора, така че ще можеш да разбеш ако я няма.....всъщност ти говоря за 156ци, но при 166 сигурно е нещо подобно.....
          Другия вариант е да ти е задръстен радиатора външно, или пък този пред него и да не минава достатъчно въздух.....
          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

          Comment


          • #6
            радиатора го отварях и шомполирах отвън е чист корите са на място

            ---------- Post added at 11:54 ---------- Previous post was at 11:52 ----------

            помпата е наред маркучите не се надуват

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от теди1 Покажи съобщение
              радиатора го отварях и шомполирах отвън е чист корите са на място

              ---------- Post added at 11:54 ---------- Previous post was at 11:52 ----------

              помпата е наред маркучите не се надуват
              Въпреки, че е малко-вероятно но все-пак..........провери в каква посока се върти перката на радиатора - дали случайно не върти в обратната посока.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #8
                колега ако може дай телефон да ти звънна

                Comment


                • #9
                  Какво значи че маркучите не се надуват - при заграля система те трябва да са по твърди, тъй като водата се разширява....
                  "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                  F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                  Comment


                  • #10
                    имам предвид че при загрял мотор маркучите са нормално надути не пред пръсване което ме кара да мисля че не духа от гарнитурата

                    Comment


                    • #11
                      Колега имах същия проблем.Оказа се лошо моторче на перката.Визуално се въртеше ок, ама не е включвала 2-ра скорост. Когато го разглобихме половината четки бяха заварени, а другите изкривени. След смяната всичко е ок..
                      Междудругото водата нито се разширява, нито свива...
                      sigpic166 TS 2.0 1999 ГИ

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от qpwo Покажи съобщение
                        Междудругото водата нито се разширява, нито свива...
                        Водата си има и тя коефициент на температурно разширение. Особеното при нея е, че в интервала 0 - +4 гр.C тя има отрицателен температурен коефициент, т. е в този температурен интервал се свива а извън него - разширява. Това е и причината да има разширителен съд в охладителната система и поради същата причина караме с антифриз вместо с вода.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от теди1 Покажи съобщение
                          ...радиатора е нов..
                          Скоро четох тема във форума с подобен проблем - радиатора нов а пак загрява.
                          Някои радиатори макар и нови не охлаждат добре при голямо натоварване.
                          А може и термостата да не ти отваря напълно , което проличава пак при натоварване.
                          Или счупена/и перка/и на водна помпа.
                          ...

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от теди1 Покажи съобщение
                            здравай те колеги имам проблем с загряването на колата при по висока външна температура и високи обороти на мотора в движение .при работа на място всичко е нормално перката работи термостата също радиатора е нов .при 140-150 темературата се вдига до 100-110 градуса и след изкл. на скорост и каране по инерция 100 м.водата пада за секунди ходих по сервизи и пак нищо не направиха ако някой знае моля да сподели благодаря предварително
                            За 100м не може да ти падне температурата на водата, уредът си прави ташак. Над 110°С всичко трябва да ври отпред - то се и чува като отвориш капака, ако ли не -
                            sigpic
                            156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                            "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                              За 100м не може да ти падне температурата на водата, уредът си прави ташак. Над 110°С всичко трябва да ври отпред - то се и чува като отвориш капака, ако ли не -
                              При 110 градуса няма как да ври, ако всичко е наред.
                              A20DTH ЖТД ама не баш
                              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                              Comment

                              Working...
                              X